Jest nam niezmiernie miło, że niebawem będziemy mogli powitać Państwa w Aspen Prime Ski & Bike Resort.
Państwa przyjazd już tuż tuż, dlatego poniżej możecie znaleźć garść najważniejszych informacji.
1. ZAMELDOWANIE
Gdzie mogę się zameldować?
Recepcja znajduje się w naszym obiekcie przy głównym wejściu. To właśnie tam można się zameldować i otrzymać wszystkie najważniejsze informacje na temat pokoju i pobytu oraz uregulować należności.
Od której godziny można się zameldować? Czy mogę przyjechać wcześniej?
Zameldowanie możliwe jest od godziny 15:00. Wcześniejsze zameldowanie zależne jest od dostępności pokoi.
Przed wcześniejszym przyjazdem prosimy o kontakt pod numerem telefonu 77 439 48 05 lub adresem mailowym: recepcja@aspenprime.pl.
Co muszę przygotować, by móc szybko i sprawnie zameldować się w Obiekcie?
Do zameldowania potrzebne będą tylko imię i nazwisko, dowód tożsamości oraz numer rejestracyjny samochodu.
Kiedy mogę rozliczyć pobyt?
Podczas zameldowania należy rozliczyć swój pobyt.
Dodatkowe usługi, np. gastronomia czy masaże zostaną rozliczone przy wymeldowaniu.
Czy w Resorcie jest winda?
Nie, ale istnieje możliwość pomocy we wniesieniu bagaży.
Czy Resort jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?
Posiadamy 1 pokój przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Ułatwiony dostęp jest również do Restauracji oraz Sal Konferencyjnych. Niestety nasza Strefa SPA oraz Basenowa na dzień dzisiejszy nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi.
2. RESTAURACJA I POSIŁKI
Jak wydawane są śniadania?
Obecnie śniadania serwujemy w formie bufetu w godzinach 7:30-10:00.
Jak wydawane są obiadokolacje?
Nasz obiekt nie oferuje obiadokolacji.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z Restauracji a la carte. Link do menu: https://aspen.choiceqr.com/menu/online-menu
Czy mogę dokupić śniadania na miejscu?
Istnieje możliwość dokupienia śniadania na miejscu, najpóźniej dzień przed planowanym śniadaniem.
Koszt śniadania dla osoby dorosłej to 75 PLN.
Dzieci do 3 roku życia otrzymują śniadania za darmo po wykupieniu posiłku przez rodziców.
Dzieci 3-6 lat - 38 PLN.
Czy w obiekcie można skorzytać z Restauracji?
Oczywiście! Zapraszamy do naszej Restauracji BOSQA:
Restauracja czynna w godzinach 13:00 - 22:00 (zamówienia do 21:45).
Bar czynny w godzinach 11:00 - 23:00.
Jak działa Room Service?
Room Service - dostarczanie posiłków i napoi do pokojów. Zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 300.
Koszt usługi to 30 PLN. Ostatnie zamówienie przyjmujemy najpóźniej do 21:45.
Jestem wegetarianinem, mam alergię pokarmową lub stosuje specjalną dietę - czy jest szansa na przygotowanie osobnego menu?
Wszelkie informacje związane z alergiami pokarmowymi czy innymi preferencjami żywieniowymi muszą być przekazane podczas dokonywania rezerwacji. Będziemy mogli wówczas odnotować taką informację oraz przygotować posiłki zgodnie z życzeniem.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Płatność za zamówienie w Restauracji BOSQA czy Room Service może być realizowana zarówno przy składaniu zamówienia, jak i dopisana do rachunku końcowego za pobyt w pokoju. Akceptujemy płatność kartą i gotówką.
Gdzie napijemy się czeskiego piwa?
W naszej restauracji BOSQA lub w Mikulovicach (Czechy)
3. STREFA WELLNESS
Czy można korzystać ze Strefy Wellness i Strefy Basenowej?
Strefa Wellness jak i strefa Basenowa są dostępne bezpłatnie dla Gości naszego obiektu w godzinach 10:00-22:00.
Gdzie mogę się przebrać, zostawić rzeczy na basen?
Zapraszamy do skorzystania z szatni, które znajdują się przy wejściu głównym do strefy SPA. Kluczyk od szafki można pobrać w Recepcji obiektu. Opłata za zgubiony klucz to 50 zł.
Czy mam zabrać ręcznik z pokoju?
Ręczniki basenowe są dostępne bezpłatnie w pokoju.
Pareo do saun można pobrać bezpłatnie w Recepcji.
W pokoju dostępne są bezpłatnie szlafroki. Dodatkowy szlafrok lub wymiana na nowy to koszt 50 zł/sztuka.
Gdzie oddajemy zużyte ręczniki basenowe oraz pareo?
Zostawiamy w Strefie SPA w specjalnie przeznaczonych koszach.
(Ręczniki pobrane z Recepcji mogą Państwo zachować na cały pobyt)
Czy sala fitness działa normalnie?
Tak, strefa fitness jest dostępna dla Gości - wyłącznie dla dorosłych i młodzieży powyżej 16 roku życia.
4. SERWIS POKOI
Czy mogę zamówić sprzątanie pokoju?
Codziennie w godz. 12:00-16:00 odbywa się serwis niepełny (uzupełnianie papieru toaletowego, opróżnianie kosza na śmieci).
Serwis pełny (wymiana pościeli, ręczników na życzenie Gościa oraz odkurzanie) odbywa się co 3 dobę pobytu w godz. 12:00-16:00 .
Jak wygląda serwis pokoi?
Usługę należy zgłosić w Recepcji głównej, a następnie wywiesić zawieszkę na drzwiach. Sprzątanie odbywa się na życzenie Gości i pod ich nieobecnością.
5. WYMELDOWANIE
Do której godziny można się wymeldować? Czy można zostać u Was dłużej?
Wymeldowanie jest do godziny 11:00. Przedłużenie godziny wymeldowania jest dodatkowo płatne w Recepcji.
O możliwość późniejszego wymeldowania zapytaj w Recepcji w dniu poprzedzającym wyjazd, ponieważ zależy ona od dostępności pokoju.
6. DODATKOWE INFORMACJE
Mam pytanie dotyczące pobytu. Gdzie mogę się zgłosić?
Recepcja jest czynna całodobowo. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.
Czy można przechować sprzęt sportowy?
Oczywiście! Na miejscu znajduje się narciarnia do przechowania sprzętu.
Chciałbym się zrelaksować podczas pobytu, czy można skorzystać ze SPA?
Zapraszamy do skorzystania z indywidualnych zabiegów. Prosimy o wcześniejszą rezerwację zabiegów, aby dobrać dla Państwa najbardziej dogodny termin. Link do ofert: KLIKNIJ TU
Jestem tutaj pierwszy raz i chciałbym lepiej poznać okolicę, od czego mam zacząć?
Zapytaj w Recepcji o informator z atrakcjami lub mapkę okolicy.
Zachęcamy także do śledzenia naszych atrakcji na stronie i mediach społecznościowych, gdzie na bieżąco informujemy o tym, co dzieje się w naszym Obiekcie!
WiFi: sieć otwarta „ASPEN”
Numery wewnętrzne:
Recepcja: 100
Restauracja: 300